- Hoe laat kan ik inchecken?
Vanaf 15:00 kunt u inchecken. Het is mogelijk om uw bagage eerder af te geven, deze bewaren wij graag voor u in onze bagage opslagruimte.


- Hoe laat is check- out?
U wordt verzocht vóór 11:00 uur uw kamer te verlaten. U kunt uw bagage in de bagage opslagruimte achterlaten als u de dag nog wilt doorbrengen in Amsterdam.


- Kan ik mijn bagage in het hotel achterlaten?
U kunt te allen tijde gratis uw bagage in ons bewaakte bagagehok achterlaten. Dit is op eigen risico.


- Is er een föhn in mijn kamer aanwezig?
In iedere kamer is een föhn aanwezig.


- Waar kan ik tickets kopen voor het openbaar vervoer?
In de bus, tram of metro zelf kunt u tickets kopen, maar ook bij ons aan de receptie (alleen met creditcard).


- Hoe kan ik naar het hotel komen vanaf Shiphol?
Er zijn verschillende manieren om vanaf Schiphol naar ons hotel te komen.
Optie 1: U kunt een taxi nemen vanaf Schiphol. Deze zou rond de 45 euro moeten kosten
optie 2: Ons hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Bij Amsterdam Centraal station neemt u tram 24 en stapt u uit bij tramhalte Weteringcircuit.
optie 3: de Shuttlebus. De Connexxion shuttle bushale is buiten de hoofduitgang van Schiphol een beetje aan de rechterhand. U kunt de kaartjes in de bus kopen. De prijs per persoon is ongeveer 17,50. Het is niet nodig om hiervoor een reservering te maken. Let op met het plannen van uw retour naar Schiphol, deze bus rijdt maar tot ongeveer 21:00 uur.
Optie 4: Connexxion bus 197. Deze kost ongeveer 5 euro. Stop bij halte Leidseplein (tegenover American Hotel) en loop vanaf hier ongeveer 10 minuten naar het hotel. Of neem tram 7 of 10 naar het Weteringcicuit. (slechts 2 tramstops).


- Hoe kom ik vanaf het centraal station naar het hotel?
Ons hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Bij Amsterdam Centraal station neemt u tram 24 en stapt u uit bij tramhalte Weteringcircuit.


- Heeft het hotel een Shuttle service?
De Connexxion shuttle bushale is buiten de hoofduitgang van Schiphol een beetje aan de rechter kant. U kunt de kaartjes in de bus kopen. De prijs per persoon is 17,50. Het is niet nodig om hiervoor een reservering te maken. Let op met het plannen van uw retour naar Schiphol, deze bus rijdt maar tot ongeveer 21:00 uur.

- Kan ik mijn reservering kosteloos annuleren?
Het kan gebeuren dat u door omstandigheden uw reservering bij ons moet annuleren. Annuleren is kosteloos tot 1 week voor uw aankomst, mits u via onze eigen website heeft geboekt. Bij annulering binnen 1 week voor aankomst of in het geval van no show zijn wij helaas genoodzaakt 100% van de reserveringswaarde in rekening te brengen.

- Is het ontbijt inbegrepen in de reservering?
Uw reservering is exclusief ontbijt en toeristenbelasting, inclusief BTW. Voor 12,50 kunt u bij ons ontbijten. Het ontbijt is tussen 07:00 en 10:30.

- Kan ik bij het hotel parkeren?
In onze straat is altijd voldoende parkeergelegenheid. Ook is ons hotel makkelijk en vlot te bereiken vanaf de snelweg. Parkeren in de straat is echter vrij kostbaar, wij geven u dan ook graag de tip om te parkeren in de parkeergarage van Apcoa parking op het Marie Heinekenplein. Doordeweeks betaalt u ongeveer 20 euro per dag en op zaterdag en zondag ongeveer 15 euro. Bij het uitchecken kunt u bij ons aan de receptie een kaart ophalen waarmee u de korting activeert. Op deze manier staat uw auto veilig en voor een goede prijs geparkeerd in Amsterdam.


- Moet ik mijn creditcardgegevens verstrekken?
Uw creditcard gegevens zijn nodig om de boeking te garanderen tot op het moment dat u in het hotel aankomt. Betaling vindt plaats in het hotel, uw gegevens zijn alleen nodig om de boeking te garanderen. Als u een Non refundable heeft geboekt gelden de volgende voorwaarden: Uw credit card gegevens zijn noodzakelijk voor het boeken van de kamer. Deze boeking kan niet worden gewijzigd of geannuleerd. Bij het maken van de boeking accepteert u dat de volledige prijs van het verblijf kan worden afgeschreven van uw creditcard en dat restitutie niet mogelijk is.

- Is er een lift in het hotel?
Al onze kamers zijn bereikbaar met lift. Desondanks is ons hotel niet geschikt voor minder validen, omdat de toegang tot ons hotel 2 treden boven straatniveau ligt. Ook bij eventuele liftstoring is het noodzakelijk dat u in staat bent om trappen te lopen.

- Is het hotel geschikt voor invaliden?
Nee, helaas is ons hotel niet geschikt voor mensen die geen trappen kunnen lopen en/of afhankelijk zijn van een rolstoel. (zie ook ‘Is er een lift in het hotel?’)

- Kan ik gebruik maken van WiFi in het hotel?
Tijdens uw verblijf kunt u gratis gebruik maken van ons WiFi netwerk.

- Zijn er koffie en thee faciliteiten aanwezig in het hotel?
U kunt gratis gebruik maken van de koffie en thee faciliteiten op uw kamer.


- Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn om hygiënische redenen niet toegestaan.


- Is er een kluis op mijn kamer?
Elke kamer is voorzien van een kluis.


- Mag ik roken in het hotel?
Al onze kamers en gemeenschappelijke ruimten zijn 100% niet roken.